Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moc gwiazd ekranu i eteru

17 grudnia 2013 | Ranking polskich najcenniejszych marek
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK - Media i wydawnicta
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK - Media i wydawnicta

Media | TVN, Polsat i RMF FM wciąż błyszczą w czołówce rankingu mediów.

magdalena lemańska

Czołówka najmocniejszych  marek mediowych pozostała w tym roku niezmieniona, co w trudnych dla tego sektora kryzysowych czasach należy poczytać im za sukces.

Lider zestawienia, TVN, optymistycznie kończy trudny rok, zapowiadając poprawę na reklamowym rynku telewizyjnym w przyszłym. Przedłużający się kryzys  w 2013 r.  zmusił w końcu długo opierającą się temu telewizyjną grupę do cięć programowych. Nie powstrzymały  one jednak TVN od inwestowania w programowe nowości, które skutecznie wspierają moc medialnych marek. Stacja  kontynuowała też  dobrze sprawdzające się formaty (m.in. „Masterchefa", „Perfekcyjnej pani domu" czy „Kuchennych rewolucji").

Celebryci lokomotywami TVN

Nieustanne stawianie na kreowanie własnych gwiazd powoduje, że na popularność TVN pracuje już cały sztab celebrytów. Stacja wykorzystuje każdą okazję do tego, by przechwycić...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament