Moc gwiazd ekranu i eteru
Media | TVN, Polsat i RMF FM wciąż błyszczą w czołówce rankingu mediów.
magdalena lemańska
Czołówka najmocniejszych marek mediowych pozostała w tym roku niezmieniona, co w trudnych dla tego sektora kryzysowych czasach należy poczytać im za sukces.
Lider zestawienia, TVN, optymistycznie kończy trudny rok, zapowiadając poprawę na reklamowym rynku telewizyjnym w przyszłym. Przedłużający się kryzys w 2013 r. zmusił w końcu długo opierającą się temu telewizyjną grupę do cięć programowych. Nie powstrzymały one jednak TVN od inwestowania w programowe nowości, które skutecznie wspierają moc medialnych marek. Stacja kontynuowała też dobrze sprawdzające się formaty (m.in. „Masterchefa", „Perfekcyjnej pani domu" czy „Kuchennych rewolucji").
Celebryci lokomotywami TVN
Nieustanne stawianie na kreowanie własnych gwiazd powoduje, że na popularność TVN pracuje już cały sztab celebrytów. Stacja wykorzystuje każdą okazję do tego, by przechwycić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta